Succes met flyermiddag

Op de zonnige namiddag van 25 februari 2006 ging de JS Gouda op de bonnefooi de straat op om onze keihard de sociaaliste-condooms en stem jong, stem sociaal-pledgecards uit te delen. Rond vier uur ‘s middags verzamelden we in de stad, om daar te wachten om met ons kandidaat-gemeenteraadslid Mohammed Mohandis de stad door te ploegen. Een succes dat we niet verwacht hadden.

Normaal heb ik de ervaring, tenminste als ik met de PvdA flyer, dat ik veel minder snel mijn kaartjes en condooms kwijt ben. Misschien is dat wel een stukje ervaring en durf dat je na een tijd begint te ontwikkelen. Vanmiddag vlogen ze echter uit mijn handen, en dan was het nog niet eens zo druk in de stad. Gelukkig veel jongeren kunnen aanspreken, danwel aanstoten. Een geslaagde middag dus.

Op naar de 10 zetels!

Leave a Reply

